Blegind Borgerforening

BUF

Er I superglade for BUF? For det er vi smiley

At vi er så heldige at have vores eget stadion her i Blegind. Byens åndehul, hvor der er plads til rigtig mange selv i disse Corona tider… fantastisk smiley

Vores stadion og klubhus bliver flittigt brugt til leg, boldspil, BMX m.m., gudstjeneste har der også været på vores stadion. Og når vi igen får til at åbne klubhuset, er der i vinterperioden flere forskellige indendørs aktiviteter hver uge lov, kortspil, dart, flyverklub osv. Og fra næste år vil dette blive suppleret med filmaften for de store februar/oktober og diskofest for de små i marts/november. Der er forskellige arrangører for de forskellige aktiviteter i klubhuset, så kom bare hvis du har en ide til noget som kan være til gavn for Blegindborgerne.

Sidste år fik vi skiftet vinduer og renoveret vores facade, så huset igen ser flot ud. Vi har også fået nye borde-bænke sæt, så man kan sætte sig udenfor, når man er på stadion. Kommunen slår vores græs, og vi har planlagt arbejdsdage, hvor flere i byen kommer og hjælper et par timer, med bl.a. ukrudt og anden vedligeholdelse.

Udover tilskud fra kommunen, plejer vi at udleje vores store Party telt flere gange om året, men desværre er alle de faste bookinger aflyst, så vi har pt. ingen indtjening på vores telt i år.

Derfor er det vigtigere end nogensinde før, at du husker at melde dig ind i BUF, for uden medlemmer kommer der ingen tilskud.

Kig ind på vores hjemmeside: bleginduf.dk/ og følg vejledningen.

Husk ved bankoverførsel, eller Mobil Pay:box27446, at notere: navn, fødselsdato og/eller medlemsnummer.

For at vi kan bevare både stadion og klubhus, har vi brug for at vores medlemmer støtter op og gentegner- eller melder sig ind i BUF. NU.

Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at bevare vores klubhus og stadion, men hvis I har tid/lyst til at deltage og holde gang i vores alles stadion, stort som småt, så er du velkommen til at kontakte os.

Bestyrelsen:

Formand Thomas Larsen tlf. 29 27 73 22

Kasserer Joan Panduro tlf. 61 77 29 86

Henrik Tofte tlf. 23 86 62 80

Jannik Bjerre tlf. 60 52 08 21

Dorrit Ribergaard tlf. 40 68 96 18

Kig ind på vores hjemmeside: bleginduf.dk/